Det kan nog inte bli bättre...underbart...!

Helt slut i hela huvudet...Började söndagen med att va yr å ha ont i huvudet,trodde de skulle hjälpa att åka t stranden med hundarna men icke...framåt kvällen så blev inte huvudvärken bättre direkt,envis som jag e skulle jag försöka klara detta utan en underbar tablett....IDIOT kan jag faktiskt kalla mej själv...det är inte lätt att försöka somna med en jäkla huvudvärk,alltid ska det va något på söndagskvällen som gör att det ska störa min sköna sömn...Kl 1 somnade jag t slut,blev inte många timmars sömn den natten....men jag e inte bitter för det...=)

Klockan ringde sådär as tidigt å det va bara att fixa sej å fixa med hundarna å sen åka t jobbet,saknade freda på jobbet idag men Jamie va tillbaka å de e skoj de oxå,huvudvärken va kvar,mysigt mysigt,så ni förstår ju hur underbar även måndag morgon va för mej....Jag åkte hem lite snabbt för att släppa ut hundarna för den lille klarar sej inte så länge än å tur va väl det,han ska nämligen va i en liten fyrkant,orkar inte förklara men där va han inte utan han hade haft det trevligt å sprungit runt i hela huset...möttes av en underbar stank kan jag säga,han hade kissat 3 ggr lite överallt å bajsat 2 ggr,jagat katten så att han inte vågade gå på sin toa så han hade kissat i badkaret,även 2 par skor fattigare e jag nu...fortfarande inte bitter alls....

Efter jobbet åkte jag hem å gav hundarna mat å tänkte att det får bli en tripp ner t stranden idag igen,aldrig fel liksom,å så blev det....Trycka in den stora hunden i baksätet i min otroligt stora bil å den lille i framsätet...har ju gått hur fint som helst både lördag å sönda så varför inte idag...sitter där i min bil å sjunger å känner att denna dagen blev rätt bra ändå även om jag har denna huvudvärken,skulle aldrig tänkt...den lille hunden börjar spy å inte lite heller,tack så mycket Lucky,jag e så jävla lycklig för att jag har dej,de började rinna ner på golvet å under sätet....jaja tänkte jag,sluta tänk på detta nu..
Vi kom ner t stranden å där va lite blåsigt men de va ändå skönt,lång promenad med dom å ett jätte hopp om att dom ska va skit trötta resten av dagen eller resten av veckan,spelar inte mej så stor roll faktiskt....

Tillbaka t bilen å in med hundarna,gick fint att köra hem iaf=)va bara att börja städa bilen när jag kom hem å nu känner jag ingen spydoft plus att den blev väldigt ren å de tycker jag e trevligt....Nu sitter jag här i soffan å undrar kan de hända mer idag????isf så får pt sköta de när han kommer hem.....Nu ska jag nog vila lite..hihi

Ha de fin fint...

Köss å hej...

Kommentarer
Postat av: Freda

Vilken underbar dag :)

Saknade dig idag med. Det var liksom, så tyst. Även om det bara var en vecka så blav jag van av bullret, jag menar att höra dig prata. haha skojar bara.



Sparka ner Jamie för en trappa så ersätter jag henne :D

2011-03-07 @ 18:17:07
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0