Som jag har letat..!

E ju bara tvungen att skriva om detta,sitter här fortfarande efter 1 timme och e lika chockad...

När jag gick på söder någon gång mellan 6-9 så va där en tjej som började där ute som jag blev jätte bra vän med,hon gick nog bara där ungefär ett år,hon hade en del problem denna tjejen så hon bodde i fosterhem här nere i falkenbergs kommun,vi umgicks nästan varje dag,tyvärr drog hon ibland in mej i en massa konstigt men jag tyckte lika mycket om henne för det....
Efter att hon hade ställt t de för sej ett x antal gånger så bestämde sej socialen å mamman å alla att hon skulle tillbaka hem igen fast innan det skulle hon va på behandlingshem ett tag...
Vi båda va hur lessna som helst när hon skulle åka men som man e i den åldern så bestämde vi att vi ska alltid hålla kontakten vart hon än bor...
Vi skrev en hel del brev när hon va på behandlingshemmet för vi fick ju inte prata i tele,när hon väl fick komma hem från det stället så ringde hon och vi pratade typ 1 gång i veckan i flera veckor..
En dag när vi pratade berättade hon att hon hade blivit tillsammans med den killen som hade pratat om så mycket när hon bodde här nere och jag va jätte glad för hennes skull,men efter att dom blev tillsammans så hördes vi inte lika ofta,jag förstod ju att han hade en hel del problem den oxå,efter att vi inte hade hörts på nästan mer än 1 månad så tänkte jag att jag får väl ringa upp å kolla hur läget e med henne men när jag ringde va det inte hon som svarade utan han å de gjorde han varenda gång jag försökte få tag på henne....
efter ett tag gav jag upp å tänkte att hon hör väl av sej när hon vill,tiden gick å i den åldern vi va i så skaffade jag mej en pojkvän å en massa andra vänner å man festade å hade skoj å t slut så tänkte jag inte så mycket på henne...
Lite mer än 1 år senare träffar jag hennes mamma å hon berättar en massa om marie å hon ger mej ett annat nr som jag skulle testa att ringa men försökte väl bara några få gånger,tror jag pratade med henne 1 gång men då va hon jätte skum å jag brydde mej mest om min dåvarande pojkvän Jonas..
Hörde från min mor 2 år senare att Marie hade fått barn å att allt gick bra för henne å jag blev så glad hon som hade haft de så jäkla jobbigt i sitt liv,försökte att ringa nr jag hade fått från hennes mamma men det va avstängt sen va det inte så mycket mer med det...
När jag skaffade facebook så satt jag en dag å tänkte vem mer skulle jag vilja ha som vän,e det någon jag kan leta upp här som jag inte har sett på ett bra tag å kom å tänka på denna marie,ååhh va jag ville hitta henne,hade ju varit så skoj att få prata med henne å se va som hänt i hennes liv å allt det e ju liksom hur många år sen som helst men jag hittade henne inte....
Idag för typ 1 timme sen satt jag här å kollade runt på nätet å tittar lite på en tidnings sida å ser att där står Marie från vårgårda är spårlöst borta...Först tänkte jag att nä de kan inte va hon men när jag gick in å läste om de å fick se en bild på henne så visst fan e det hon...
Nu sitter jag här chockad som fan,lite lessen blev jag när jag fick se bilden å tänkte gud va jag har letat...
Jag hoppas verkligen att allt e bra med henne,det står att dom tror att hon blivit kidnappad å att hon skrivit något t någon vän om någon kille som hotat henne å att hon e rädd att han ska döda henne....
Jag kan knappt fatta att detta e sant....Som sagt jag sitter här chockad å vet knappt va jag ska säg...

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Men gumman gud va hemskt =(

Kram

2011-03-19 @ 13:00:03
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Usch så hemskt!

Får verkligen hoppas hon kommer till rätta!

2011-03-19 @ 13:06:06
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Såg att de hade skrivit om henne på Aftonbladet.

Hoppas att de hittar henne. Kram vännen.

2011-03-20 @ 03:38:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jessica

nej men fy vad hemskt!! usch det riktigt ryser i hela kroppen, stackars tjej! hoppas dom hittar henne.

2011-03-20 @ 13:15:34
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0