Snart fredag...

Jaha torsdag idag,de va hemskt va veckorna går snabbt,visst det gör ju ingenting men tyvärr så går ju helgerna lika snabbt...
Har inte varit lika grinig idag å de känns bra,jag e ju inte den som brukar va grinig så jag tycker inte om de alls...Men jag känner ibland måste faktiskt även jag sätta ner foten å de va väl de jag gjorde igår...inget löste sej dock än,men tänkte att jag skulle va glad i några dagar innan jag tar tag i de igen å e sur som ett bi...Pt har sina smeknamn på mej när mitt humör är i botten som mensfia eller grinolle...men det va väl inget han vågade igår för då hörde jag bara älskling...

Ja som sagt idag e de torsdag och jag fryser å så e jag trött å extremt sugen på godis och så har jag inget gott hemma...
Pt ska på möte efter jobbet å sen skulle dom iväg å bowla så han lär väl inte ha kommit hem innan jag slocknar....Jag har tydligen blivit typ 90 på bara 1 år ungefär för jag e trött som fan å klara bara hålla mej vaken till 8,ibland 9 men då svider de i ögonen på mej,kroppen värker å jag känner mej bara gammal å gaggig..

Ensam kväll idag då med andra ord woohooo så va ska man göra,jo ni ska få höra va roligt jag ska ha...
Titta på oc,laga lite mat t jobbet imorgon å kanske något t ikväll,ut med hundarna,titta lite mer tv,ut med hundarna,ge hundarna mat,ut med hundarna,tittat lite big brother,ut med hundarna,somnar lite i soffan,ut med hundarna,titta lite mer tv sen bara somna igen å vaknar väl när pt kommer hem då han går ut med hundarna å jag flyttar mej t sängen å sover vidare...Det händer ju så sjukt mycket här på kvällarna...

Nä nu ska jag gå ut med hundarna sen börjar väl oc snart....
Ha en bra kväll allesammans...

Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Freda

Vad sa du nu? Skulle du ut med hundarna eller hur var det?



Är det såpass där borta? Hade gärna hjälpt till, då hade du fasen i mej inte vart bitter kan jag säga :)



Om smärtan är kvar när jag är frisk är det nog det vi diskutera, men jag hoppas inte det :)

2011-03-10 @ 14:27:03
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Du skall inte ut med hundarna =P

HIhi jag somnar också helst kl 18 på kvällarna =S

2011-03-10 @ 15:42:16
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0