Nu va vi här igen.!

Jaha då va de söndag igen,tiden går nästan för fort tycker jag,snart sitter man här å är 45...
I fredags så jobbade jag och jamie längre,hon ska iväg på en sak på måndag å va tvungen att jobba in morgonen och jag tänkte att då kan ju jag oxå stanna kvar så kan jag få sovmorgon på måndag,tog inte allt för ville inte stanna å vänta på att dagis skulle stänga så åkte upp och jobbade en liten stund på morgonen idag oxå,så denna söndagen känns inte så jobbig för jag vet att jag har en jäkla go sovmorgon imorgon oxå...=)
Fick köpt mej en ny mobil i helgen,alltid skoj med nya saker å skaffade mej även en abonnemang så att jag kan ringa från min mobil,har varit så krångligt att behöva vänta på att pt ska komma hem om jag behöver ringa,jobbar han då sent oxå så e det hopplöst,så tycker att detta va en väldigt smart idé av mej att skaffa...=)
Helgen kanske inte riktigt blev som jag hade planerat men tycker att den varit guld värd ändå..min bror med familj va här igår och drack lite öl med min gubbe..jag hoppade över alkoholen igår igen lite för att jag visste att jag skulle ge mej iväg och jobba så fort jag vaknat idag och lite för att jag vill inte må dåligt..=)
Denna helgen e en riktig hockey helg och det gillar pt rätt så mycket,hockey igår och idag oxå,tur för honom att inte one tree hill går idag för de hade inte blivit någon hockey för honom under den timmen...
Nä nu ska jag nog faktiskt ge mej på att göra mannagrynspudding för det har jag varit sugen på ett tag nu...

Ha en bra söndag mina vänner..

Köss å hej 

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja det är ju klart enklare å ha en egen mob :P

2011-03-30 @ 16:50:02
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0