My man..Per "Pt" Torbiörnson...

Träffade honom första gången för 6 år sen ungefär,sen höll vi på att träffas lite från och till under dessa år,mest till=)...21 mars 2010 blev vi tillsammans,dagen innan va den lyckligaste dagen i hela mitt liv,de va då han sa dom 3 magiska orden till mej JAG ÄLSKAR DEJ...Jag blev så glad så jag började gråta,jag hade försökt att få denna pojk så länge å äntligen liksom....

Idag när jag sitter här å tänker en massa å inser att herregud jag e förlovad med denna underbara människa å vi har köpt ett hus ihop,hur i hela friden kunde det bli så bra...tycker ju dock att jag faktiskt förtjänar det...
I helgen satt jag å pratade med några i familjen om min dröm att gifta mej i en liten kyrka med inte sjukt mycket folk i min vita klänning å med mannen i mitt liv,vände mej om å tittade på Pt å sa,jaha du älskling de e la lika bra att jag bokar ett datum för du lär la aldrig göra det....

Så nu har jag en önskan att min kära "blivande" man ska ta å fria t mej för jag tror nämligen jag vill gift mej nästa vår....
Ni kanske tycker att allt går så himla snabbt här hos oss men så e det icke,6 år har vi bakom oss....
Han e de bästa som har hänt mej och han e mitt allt..

Så du älskling om du läser detta så känn ingen press,de e bara ett bröllop,kostar nästan gratis...=)
Älskar det så fruktansvärt mycket Per Torbiörnson..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kör hårt Pilla!!

Jag ser fram emot bröllop nästa vår =0)

Tror d blir jag som får fria i detta förhållandet, men d e inte mig emot...vet jag ju att d blir gjort =0P

2011-03-08 @ 19:20:35
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Åh bröllop det gillar vi =)

Se till att fria nu Pilla för vi vill gå på vårbröllop =D

(om jag blir bjuden vill säga) ;)

2011-03-08 @ 21:05:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Håller med Ida, vänta inte på han...gör det själv!! Jag kan hjälpa dig planera d hela om du vill =oP

2011-03-09 @ 07:52:52
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh så mys med bröllop! kärlek e ju bara så himla underbart! Å inte gör ni nått snabbt, det är faktiskt bara kärleken och känslan av att det är rätt som räknas, så kör på livet är för kort för att tänka att rätt mängd år ska gå förbi!! KRAM

2011-03-09 @ 08:47:24
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja herregud va du kämpat!! Kommer ihåg hur det va till och från där.. E sååå glad för din skull ska du veta! Underbart o få läsa hur lycklig du e! Klart du förtjänar det! Kram kram Sandra dee

2011-04-01 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0