Lördag=)

I början tänkte jag fan va duktig jag e på att skriva ofta här,tog de typ max 2 veckor sen trappade de av..måste erkänna att det e ju lite kasst av mej faktiskt...
Jobbet denna veckan gick rätt bra ändå,trodde de skulle bli katastrof med värken i armen,men biter man bara ihop så funkar nästan allt,jag hatar dock fredagar vet inte varför men jag tycker dom går sjukt långsamt på jobbet,så jag hade lätt kunnat jobba mer timmar måndag-torsdag å inte jobba alls på fredagen men de går ju tyvärr inte..
Igår kväll va vi hos min bror å hans familj,drack lite öl och hade trevligt,jag drack inget för minnet från i söndags hur jag mådde då va fortfarande så färskt så jag hoppade över det,men jag hade trevligt ändå...
Idag e det lördag å vi ska t Anders å Karin i varberg,det ska ju bli grymt trevligt,va så längesen vi va där,tyvärr har det ju blivit så med allt å alla efter vi flyttade t Heberg,hade vi kunnat hade vi nog flyttat tillbaka t varberg men man kan ju inte bara flytta sådär när man köpt hus,så vi gillar läget å vi trivs ju jätte bra i huset men vi båda saknar varberg lite...
Imorgon e det ju söndag å jag vet att det e en vilodag å de e precis va som ska hända på min söndag,JAG SKA INTE GÖRA ANNAT ÄN Å VILA...mmm me like..
På måndag kommer min jenny collin hit å hon ska klippa mitt hår å jag e såååå glad för det,vill inte ha långt hår för jag e så tråkig å sätter bara upp det så då e det bättre med mitt korta..
Hon e fortfarande mammaledig men hon e ju bara för snäll å kommer hem t mej å klipper mej,mycket nöjd med detta....
Jag kan ju lägga ut en före å efter bild på måndag så ska ni få se på förändring...

Ni får ha en underbar lördag...

Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Vi går på samma babysimning =)

2011-03-20 @ 16:07:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0