Känslorna bara försvann..!

      

Jag är bara sååå trött på detta slaskväder,varför ska man pinas med detta,det e ju inte ens fint att titta på...JAG VILL HA VÅR NU....
       
            
  

Mitt humör känns lite bättre nu,inte alls lika bitter men det kommer väl tillbaka imorgon men hoppas på att jag slipper det..tror det har lite med vädret att göra oxå,jag trodde ju igår att våren va på ingång men ack så fel jag hade då.
Igår fick Lucky sin 12 veckors spruta å veterinären tyckte att allt såg bra ut med honom å de e ju bra det..
Jag tycker ju dock att han e en liten pisse nisse som har sjukt svårt att hålla tätt,men han lär väl sej någon gång hoppas jag...
Idag blir de mys med pt för imorgon träffar jag typ inte honom alls,men han ledig denna helgen å de tycker jag om...
Nä nu kom pt hem så då får jag sluta sitta här som en slöhög...

Ha det fin fin fint...

Köss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0