Bitterfitta....!!!

Precis va jag e idag....grinig å jävlig så jag knappt klara av mej själv..blir bara så jäkla irriterad på en massa saker som jag tror jag ska avstå att skriva om här...

Men de kan ju finnas någon som tar åt sej,så..

Klara du inte av ditt jobb så bli hemma då för helvete...Och en annan sak,varför skulle du vara så jävla mycket viktigare än va jag e...jaja nå väl,va e en bal på slotten....

Ska försöka rycka upp mej tänkte jag men hur liksom när denna jävla snö inte vill försvinna,men får försöka ändå,vill inte att pt stackaren ska få en massa skit i onödan bara för att jag e irriterad på annat å andra...

Vet inte ens va jag ska skriva,står helt still i huvudet på mej...får nog kanske ge det ett försök senare idag...

Ha det fint..


Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha har du oxå ilska idag, hade freda med, är det nått som går på jobbet ?



Du är lika viktig klart!

Tack, hoppas jag med.

2011-03-09 @ 15:01:37
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Hahah min lilla söta bitterfitta hahahaa.

Här är vi inte heller på toppenhumör.

Huvudvärk HALLÅ HEJ hahahah.

Låt din aggression komma =D

2011-03-09 @ 15:38:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0