3 dagar kvar....

Den stora prova på dagen idag,läkaren sa att det kunde göra skit ont i armen idag efter han varit å tryckt å allt,visste inte om jag skulle klara av att jobba men de gjorde jag å de e skönt,även om det gjorde ont som fan mest hela dagen så vet jag nu iaf att jag inte ör det värre...så jag gillar läget..
Tisdagen jobb e klart å de betyder jobb 3 dagar till sen e de helg,t helgen blir de hem t Anders å Karin i varberg,pt kallar dom effektiv å hans fru,typiskt pt att komma på andra namn t alla bara för att han har så svårt att komma ihåg va alla heter,knäppo..och fredag blir det att fixa hem ved för nästa vinter,skönt att få de gjort så slipper man fixa det t hösten...

Jag hoppas verkligen att våren kommer snart så vi kan få upp staket runt trädgården,hade varit skönt att bara kunna öppna dörren å släppa ut hundarna å inte behöva va rädd att dom sticker t grannarna..sen när det e fixat då börjar bygget av hundgård...jag tycker bäst om våren så jag vill att den kommer nu...=)

Luckys ena öga rinner som bara den,ena stunden e det någon klar vätska å jätte mycket och ibland e det tjockt å gult,börjar undra lite va det e med hans öga...när vi e i skogen på baksidan så springer han som en tok där å bryr sej inte det minsta lilla om att det finns träd å en jäkla massa grenar så de skulle inte förvåna mej om han fått en gren i ögat,eller så har katten rivit honom,det förvånar mej inte det heller....

Idag jobbar pt t 20 å de e verkligen skit tråkigt,å imorgon kommer han någon gång vid 3-4 på natten de e ju absolut skita asa tråkigt....men imorgon kommer iaf camilla å kevin hit så man får lite sällskap,å de va ett tag sen jag träffade dom nu så de ska bli skoj,blir de fint väder tar jag med hela gänget på en liten promenad...

Ha de finis...

Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Camilla

Barnvagnen ligger typ i bilen alltid så d e inga problem för oss =0)

2011-03-15 @ 19:12:30
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0