2011-03-16

Då va onsdagen snart över oxå,bara 2 dagar kvar att jobba..mycket skönt när det går lite snabbt...=)

Efter jobbet kom camilla å kevin å det blev en massa tjöt,som vanligt när det gäller oss,men alltid lika trevligt...saknar mina vänner ofta men ändå så tar man sej inte tid att träffa alla,kan ju va så att tiden inte alltid finns tyvärr...

Efter camilla åkt så körde jag ner t halmstad å fick handlat 2 par skor för bara 149:- det e bra gjort faktiskt...

Nä nu vet jag inte va jag ska skriva mer,men alla får ha en toppen kväll..

Massa kramar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att du fick köpt dig lite skor, göm dom nu för den lille huliganen =oP

2011-03-16 @ 19:21:17
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0