2011-03-14

Jaha då va de måndag igen,helgen gick fort men de e ju som vanligt...Pt´s vänner va här i lördags dom skulle dricka öl å kolla hockey,tyckte det kom fler hela kvällen å de gjorde de oxå..satt här å tänkte på va i hela friden kommer alla ifrån..Gick ut med hundarna på lördags kvällen flera gånger men just en av gångerna så halkade jag å satte mej på röven,ajajajaj..
På söndag morgon så gick jag ut med dom igen å tänkte att där jag halkade igår ska jag inte gå idag för de gjorde fan ont å ramla,även om jag bytte helt väg så halkade jag igen men landade på armen denna gången,shit tänkte jag detta kan inte gått bra detta...Ont i armen hela dagen igår men kändes ändå lite bättre fram mot kvällen å de gjorde mej glad..
Idag när jag vaknade kunde jag inte röra armen alls å de värkte i nacken,åkte t jobbet och städade,det gick sådär,tog typ dubbelt så lång tid å de värkte som fan att jag t slut spydde av de...Men jag ringde t läkaren t slut å insåg att detta går inte mer,e något sönder i min arm???
Underbara Jamie körde mej t läkaren då jag inte kunde köra själv å väl inne hos läkaren får jag reda på att en muskel i min arm e av å att det kommer göra ont som fan nu i några dagar å att min fulla styrka kommer jag ungefär få tillbaka om typ 6 veckor,skönt skönt....
Nu sitter jag här med en jävligt öm arm å ett blått arsle,kunde nog inte varit bättre....
Annars va helgen bara bra,denna veckan känns inte så rolig,Pt ska iväg på hockey på onsdag å kommer hem någon gång på natten,tisdagen jobbar han t 20 å då träffar jag honom knappt då heller,det positiva denna veckan e nog att Camilla å Kevin kommer ut hit på onsdag å de ska bli trevligt...

Ha en bra dag alla..

Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Freda

Jäkla oflyt Pilla! Så nu är ni båda i halvfart?



Jo då, nu är jag bättre. Helt matt i kroppen men bättre. Ditt fel också ;)

2011-03-14 @ 17:16:01
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Mjölk o socker i testa det, gudomligt.

Ajdå vilken otur du har.

Skickar en varm go kram

2011-03-14 @ 18:43:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Camilla

Pillis gumman, imorn kommer jag och Kevin och hälsar på =o)

Hoppas du känner dig bättre i armen.

Kram!!

2011-03-15 @ 16:58:03
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0