Dåligt av mej..

Gudars va jag har varit kass ett bra tag nu,det känns som de varit så jäkla mycket nu i några veckor,plus att vädret börjar ju bli kanon så man e knappt inne innan man ska lägga sej...
Nu när jag sitter och tänker på va har jag egentligen gjort så kommer jag inte på någonting..helt sjukt..

Jag fick min semester som jag bad om och jag längtar så sjukt mycket,inte nog med att jag och pt ska ha exakt samma 3 veckor,det e ju nästan 2 år sen jag hade en sån lång semester så det ska bli helt underbart...
Känns som de varit en del krångel på jobbet och både jag och jamie har mått dåligt av det...men nu när våren börjar komma och man känner att tiden går fort så det e ju snart sommarlov så nu börjar både mitt och jamies humör bli mycket bättre...

Våra underbara hundar här hemma,dom e mina små änglar dom...det e kärlek när dom kommer och möter en vid dörren när man kommer hem,valpen börjar lära sej mer och mer och det e inte så jäkla jobbigt längre och den stora vovven e en helt underbar liten pöjk...
Igår mådde han inte alls bra tyvärr,jag trodde starkt att hans sista stund va kommen,han började skaka som fan och rycka,bajsade och kissade ner sej när han låg där,fick ingen som helst kontakt med honom och han började tugga fradga...fy fan säger jag bara,de va det värsta jag varit med om på länge kan jag säga...man stod här och man visste inte va man skulle göra även om man visste att man inte kunde göra något,hela han va helt stel och pt fick ut honom efter en stund,fick typ bära ut honom,men en liten stund efter han kommit ut så fick man kontakt med honom...10 max senare så börjar det om på nytt igen...jag kan knappt skriva om det märker jag nu,jag blir lessen i ögat...
hela dagen på jobbet har gått åt att tänka på detta så jag har inte riktigt varit mej själv,vi va nere på slöinge djursjukhus idag igen med honom så dom kunde ta prover och det visade inget fel på honom alls,kan tydligen va att han kanske har en tumör i hjärnan när något sånt händer,fast det kunde va tusen andra saker oxå så vi tänker inte kolla upp något mer än faktiskt...vi får se om de händer igen och vi får hålla koll på han väldigt noga nu ett tag...det e helt sjukt va snabbt man fäster sej vid hundar,katter oxå men hundar e något extra....
Nä nu ska jag försökta tänka på annat innan jag blir helt knäpp i huvudet....

Jag får väl sätta undan datorn igen och titta på hockey med pt,färjestad kan vinna guld idag så han e helt inne i detta och jag får typ inte säga någonting...lär bli sängen tidigt idag för titta hockey e inte riktigt min grej...

Ni får ha det helt underbart..

Köss å hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja fy vad dåligt av dig å inte blogga...



haha det får gärna va en pojk, eller flicka:P, men den ska inte gå över tiden.. men med larsson genen så lär den komma i augusti

2011-04-15 @ 09:04:53
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0